savannah.reismee.nl

Daar ben ik weer!

Hey allemaal,

Het is 11 uur 's avonds en ik dacht opeens, laat ik weer eens wat uploaden hier, dat is namelijk nogal een tijdje geleden! De laatste keer dat ik wat plaatste was in November, dus ik zal even een korte samenvatting geven van wat er in de afgelopen paar maanden is gebeurd.

De laatste paar maanden is er best veel veranderd namelijk en dat vind ik heerlijk! Ik begin me steeds meer op mijn gemak te voelen en kan uren lachend doorbrengen met mijn vriendinnen. Laat ik even beginnen met december.

December was natuurlijk de maand van de kerst en ook al voelde het niet echt als kerst (ik denk vooral door het warme weer) heb ik kerst zeker heel goed gevierd. Het begon met een kerstconcert van school. Samen met mijn koor hadden we allemaal liedjes voorbereid en ik had zelfs een solo! De maand ging verder met onder andere lelijke kersttruien dag op school, een week waarbij we ons de hele week in kerstkarakters konden verkleden en heeeeel veel versierde huizen (jep, precies zoals in de films ;) ). Later in de maand ben ik naar een Jingle Bell concert geweest met mijn Duitse vriendin, Laura, daar hebben we onder andere Shawn Mendes gezien (kwijl, kwijl ;p) en nog veel meer beroemde artiesten. De kerk had ook speciale activiteiten voor kerst, inclusief..... SNEEUW!!! Had ik toch nog mijn sneeuw gezien, ook al ben ik in de warmste staat van het land. En daaarnaaaaaaa was het dan echt eindelijk kerst!!! Ik ben op kerstavond naar Betsy's moeder geweest en haar broers waren daar ook, dat was super gezellig. We hebben lekker gegeten en mooie cadeautjes gekregen. Op kerstochtend hebben Betsy, Steve en ik ben z'n drieën cadeautjes uitgepakt en in de middag zijn we naar Steve's ouders gegaan. Het was echt een super gezellige kerst en ook al voelde het niet echt als kerst door het warme weer, zo samen zijn met mensen waar je heel veel om geeft, geeft je toch echt wel dat kerstgevoel! Toen was kerst over en kwam oud en nieuw eraan. Op oudjaarsavond zijn we naar het strand gegaan, met onze sterretjes en kinderchampagne, en hebben we daar om 12 uur het vuurwerk gekeken en zelf nog een paar sterretjes afgestoken.

Één van de cadeautjes die ik van Betsy en Steve had gekregen, was een 4-daagse pas naar Disney. Disney hier heeft 4 verschillende parken, dus we hadden een planning gemaakt om 1 dag per park te doen. In januari zijn we naar de eerste 2 parken gegaan, Epcot en Hollywood Studios. Het was de eerste dag heeeeel koud, maar we hebben het wel super leuk gehad. Soms ben je met mensen in het openbaar en wil je jezelf ECHT niet voor schut zetten, door bijvoorbeeld voluit te dansen terwijl er misschien helemaal geen muziek draait, maar daar heb ik bij Betsy en Steve helemaal geen last van, samen dansen we de mooiste danspasjes, soms zonder muziek, zo ook in Disney. De tweede dag werd ik zelfs nog 'versierd' door het karakter uit The Incredibles' (een film), die gooide zijn arm om mij heen en begon heerlijk met mijn te dansen. Zoals je vast al wel kan lezen, heb ik een super tijd gehad in Disney. Ook had ik in januari Senior Night van voetbal. Dit is de allerlaatste thuiswedstrijd van het seizoen en dus de laatste thuiswedstrijd voor altijd voor alle Seniors, dat zijn de laatste jaars. Blanca en ik zitten niet in het laatste jaar hier, maar aangezien wij na dit jaar weer terug naar Europa gaan, was dit ook onze laatste thuiswedstrijd en mochten wij ook meedoen. Alle laatste jaars worden even in het zonnetje gezet en mogen tijdens de rust met hun ouders over het veld lopen, terwijl er een mooi verhaaltje over ze wordt verteld. Dit was echt heel speciaal om te doen!

Verder bestonden de maanden december en januari ook uit veel voetbalwedstrijden, oh oh oh wat waren we goed! Van alle 13 wedstrijden hebben we 1 hele wedstrijd gewonnen.... oeps.... Maar mama zegt altijd, mee doen is belangrijker dan winnen en dat was eigenlijk ook wel zo (jaja mama, je hebt gelijk ;) ), ook al verloren we bijna al onze wedstrijden, we hadden de grootste lol met z'n allen en daar ging het om.

Februari is nog niet voorbij, maar er is wel al van alles gebeurd. Ik ben gaan schaatsen, lasergamen en karten met mijn vriendinnen (niet allemaal met even veel succes ;) ). Ik ben naar Gasparilla geweest, dat is een soort piraten parade, waar dus heel veel piratenschepen langs rijden en ze gooien allemaal heel veel kettingen. Het hele doel van het festival is dan eigenlijk ook dat je met zoveel mogelijk kettingen naar huis gaat en dat is ons aardig gelukt, ik had er de volgende dag spierpijn van! Na Gasparilla zijn we naar de andere 2 parken van Disney gegaan. Eerste dag: regen... Tweede dag: wederom, regen... Dat was natuurlijk even balen, maar de positieve kant ervan is dat er hele korte rijen staan. Magic Kingdom is het grootste park van alle 4 en die hadden we bewaard voor het laatste. We gingen op een doordeweekse dag, terwijl het koud was en regende, perfecte combi toch? In het begin van de middag stopte de regen gelukkig en konden we ook nog even mooie foto's maken voor het Disney kasteel, want je kan natuurlijk niet naar Disney gaan zonder een foto te maken met het beroemde kasteel ;). Ook deze 2 dagen in Disney waren fantastisch. Daarna was het Valentijnsdag. Ik heb heeeeel vaak de vraag gekregen of ik in Nederland ook Valentijnsdag vierde en mijn antwoord was "natuurlijk!", toen zag ik hoe ze het in Amerika doen.... Alle stelletjes op school kopen de grootste ballonnen en grootste teddyberen voor elkaar. Die breng je dan naar school, samen met nog wat chocola en eigenlijk is het dan een soort wedstrijdje met wie heeft de meeste of grootste ballon(nen). Ik dacht toen wel even, nouuuuu.... misschien vieren wij dan niet echt helemaal Valentijnsdag. Ook ben ik begonnen met trainen voor Flag Football! Aankomend weekend hebben we een toernooi in een stadium van een professioneel football team, misschien kan je het vergelijken met voetballen in het Heerenveen stadium, super cool! Ik ben nog niet super goed in Flag Football en ik ken nog niet alle regels, maar ik word steeds beter denk ik, dus het wordt ook steeds leuker om te spelen. Ik ben vanavond ook naar mijn allereerste basketbal wedstrijd geweest. Het was een wedstrijd van USF(de universiteit hier) vrouwen tegen een universiteit van een andere staat. Ons team heeft gewonnen!

Volgens mij was dit zo ongeveer alles wel, ik ga nu lekker slapen, maar ik zal binnenkort proberen weer meer te uploaden!

Tot de volgende keer! :)

Reacties

Reacties

Papa

Supergaaf allemaal!
Dikke kus, papa

Mama

Ik heb altijd gelijk lieverd ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active