savannah.reismee.nl

maand 2 update

Hey daar ben ik weer!

Mijn tweede maand in Amerika zit er ook al weer op. Soms begint dit leventje al normaal te voelen, naar school, lessen volgen, naar huis, eten, slapen en dan weer opnieuw.

Er gebeuren ook veel nieuwe dingen, ik ben aan het meetrainen met het meiden voetbal team en over ongeveer twee weken zijn de try-outs voor dat team. Een try-out is eigenlijk gewoon een training, maar de coach gaat dan kijken wie goed genoeg is om in het team te komen, hard duimen dus!!! Ik ben gestopt met de musical, omdat het zoveel tijd in beslag nam dat ik geen tijd meer had voor andere leuke dingen, maar ik zit nog steeds in de drama club en daarmee hebben we om de week een 'meeting'.

En aangezien het Florida is, moest het toch een keer gebeuren, ik heb ook voor de eerste keer verbrand... Oeps... Dat gebeurde toen we naar Adventure Island gingen. Adventrure Island is een super groot waterpark met heel veel waterglijbanen, zwembaden en heel heel veel zon haha.

Ik ben ook naar de universiteit van Tampa gegaan met een paar leerlingen uit mijn koor klas. Ik heb gezongen met een vrouw genaamd Janeal Krehbiel, een super getalenteerde vrouw die zelf ook muziek heeft geschreven, het was zo'n grote eer om met haar te mogen zingen, filmpjes hiervan staan ook op mijn Facebook, het was echt zo gaaf!

Ik heb ook geschaatst met andere exchange students. De andere exchange students van Ayusa zijn zo leuk en ik ben zo blij met deze nieuwe vrienden! We hebben zo hard gelachen tijdens het schaatsen, ik ben een paar keer bijna gevallen, dat maakte het alleen nog maar grappiger haha!

Ook heb ik mijn eerste spiritweek gehad en dat was zo leuk! Een spiritweek is een week waarin je je elke dag met een ander thema verkleed. De eerste dag was in verkleed als een hippie, de tweede dag als een nerd, de derde dag had in rood, wit, blauw kleren aan, de vierde dag was ik verkleed als Superman en de laatste dag had ik donkerrode en witte kleren aan, want dat zijn de kleuren van de school. Die avond had ik ook mijn homecoming-game. Homecoming is een groot schoolfeest wat heel belangrijk is, iedereen koopt hele dure jurken en schoenen en gaat naar de kapper om hun haar helemaal mooi te doen enz en tijdens de homecoming game worden alle mensen laten zien die genomineerd zijn voor homecoming koning en koningin. Ze zagen er allemaal super mooi uit! Homecoming zelf is deze zaterdag en dan horen we wie heeft gewonnen.

Ik heb het nog steeds super erg naar mijn zin hier en het wordt alleen maar leuker hier! Deze maand wordt sowieso super leuk! Ik heb mijn homecoming, halloween en thanksgiving, ik kan niet wachten om dit allemaal mee te maken.

Hier is de link van mijn laatste Youtube video: https://www.youtube.com/watch?v=JumCFPsf-cw&t=1s

Tot snel! :)


Reacties

Reacties

Cato

Super leuk om allemaal te lezen sav! Fijn dat je het naar je zin hebt ??

Papa

Fantastisch! Gave verhalen en mooie filmpjes???

Opa

Fijn dat het zo goed met je gaat en je het zo naar je zin hebt. Leuk om op deze van je te horen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active