savannah.reismee.nl

November update

Hey allemaal!

Ik was van plan om na mijn derde maand in Amerika hier weer iets op te posten, maar ik was een beetje laat, dus deze update komt iets later dan na 3 maanden, maar een update is een update, toch? ;) Ik heb al weer zooooveel gedaan de afgelopen tijd, ik weet dat ik het in elke blogpost zeg maar wat gaat de tijd toch snel. Ik heb nu Thanksgiving vakantie, dus deze week wordt een week vol met heel veel eten.

In mijn derde maand in Amerika heb ik weer super veel gedaan! Ik had natuurlijk mijn allereerste homecoming, ik had een zing workshop met super getalenteerde mensen, ik ben weer naar allemaal football wedstrijden gegaan, ik heb een 5 km borstkanker loop gedaan met Steve en Betsy, ik ben naar een County fair gegaan, ik heb natuurlijk mijn eerste halloween gevierd en ik ben naar een Ed Sheehan concert geweest! Ik zal kijken of ik er ook foto's van kan uploaden, zodat jullie alles daarvan kunnen zien.

Maar toch echt wel het hoogtepunt van deze post is mijn reis naaaaaar.... SAVANNAH!!!! Ik ben eindelijk naar mijn eigen stad geweest en ik heb super veel souvenirs met mijn naam erop gekocht. Savannah is ook echt een super mooie stad met een heleboel geschiedenis.

Vorige week heb ik ook mijn eerste voetbalwedstrijd gehad, ik mocht zelf niet spelen door papieren die de school nog van mij miste, maar ik ben natuurlijk wel meegegaan om het jongensteam en mijn eigen team aan te moedigen. De jongens hebben 1-1 gespeeld en onze wedstrijd werd na 45 minuten gestopt, omdat het al 8-0 stond voor de tegenstander..... Mijn theorie is dat het komt, omdat ze mij en Blanca niet lieten spelen, met ons in het veld was het sowieso 8-0 voor ons geweest ;). Na de vakantie, 27 november hebben we onze tweede wedstrijd, ik hoop dat ik dan wel kan spelen.

Gister had ik mijn eerste Thanksgiving maaltijd bij Betsy's vader en stiefmoeder. Het was zo gezellig en het eten was zo lekker! Donderdag is het echt Thanksgiving en dan heb ik nog een Thanksgiving maaltijd bijBetsy's broer. Vrijdag is het black-friday, dan ga ik eerst shoppen en daarna heb ik nog een Thanksgiving maaltijd bij Steve's ouders. Zoals ik aan het begin van deze post al zei, het wordt een week met heel veel eten!

Ik hoop dat jullie deze update leuk vonden, ik ga lekker genieten van mijn vrije week met heel veel eten, tot de volgende keer!

Liefs,

Savannah

Reacties

Reacties

Papa

Genieten meissie!?

Cato

Klinkt weer fantastisch sav!! Geniet van de komende tijd, ik mis je wel hoor... ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active