savannah.reismee.nl

1 maand update

Hoi allemaal!

Ik ben nu al weer 1 maand in Amerika en wow wat is het leuk hier! Wat ik me eerst niet besefte is dat dat betekent dat ik nog 'maar' 9 maanden over heb. Over 8 maanden en 13 dagen heb ik mijn laatste schooldag...

Maaaaar daar wil ik nog niet aan denken, want dat is nog heel ver weg! Afgelopen maand was echt geweldig... Ik kan nog steeds niet helemaal beseffen waar ik ben en voor hoelang ik hier ben. Elke keer als iemand Engels tegen me begint te praten word ik weer even terug getrokken naar de realiteit, want ja, ik ben echt in Amerika!

Op school gaat het super goed. Het cijfersysteem werkt zo dat als je tussen de 90 en 100% op je toetsen scoort, dat je een 'A' hebt en tot nu toe heb ik op al mijn vakken een A. De vakken zijn, zoals ik al had verwacht, wel wat makkelijker dat in Nederland, maar daar ben ik alleen maar blij mee, want dat betekent dat ik meer tijd heb voor buitenschoolse activiteiten. Ik kan niet meer mee doen met de 'herfst sporten', dus ik ga proberen om mee te doen in de winter en lente sporten, maar voor nu heb ik een sportschoolanbonnement met Steve en Betsy. Ook zit ik in de drama club op school, super leuk, want ik heb een rol gekregen in een toneelstuk en we oefenen maandag, dinsdag en woensdag middag/avond. Ik heb alle mensen nog maar 1 keer gezien, maar het zijn zulke leuke mensen!

Vriendinnen maken gaat ook heel goed, ik zit op school met een Spaans meisje, dus daar ben ik al heel goed bevriend mee. Ook heb ik via Ayusa al allemaal studenten van over de hele wereld ontmoet. Alle mensen zijn zo leuk en iedereen op school is gelijk zo geïnteresseerd wanneer je ze vertelt dat je een exchange student bent.

Betsy en Steve zijn echt schatten van mensen, we hebben al zoveel leuke dingen gedaan en het klikt echt enorm tussen ons! Ik had me echt geen beter gezin kunnen voorstellen. 

Verder gaat het praten in een andere taal ook best goed. Ik heb natuurlijk nog best vaak dat ik de woorden niet weet dus ik heb google translate gedownload op mijn mobiel en elke keer als ik een woord niet gelijk weet kan ik het snel opzoeken ;)

Halloween komt er nu aan en de versieren daar voor zijn al in volle gang. Als jullie daarover meer willen zien moeten jullie zeker even mijn Youtube kanaal in de gaten houden, want ik zal daar zeker genoeg over filmen! :)

Ik hoop dat ik jullie bij deze weer een beetje op de hoogte heb gebracht.


Tot snel!


Hier is een linkje naar mijn nieuwste video: https://www.youtube.com/watch?v=lXrng586oIQ&t=43s 

Reacties

Reacties

Anouk

Wat gaat de tijd snel idd, ben blij dat je het zo leuk hebt! ?

Papa

Fantastisch meis! Live your dream and have fun!! Wij genieten met je mee. ??

Michelle

Wauw!! Super leuk van ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active