savannah.reismee.nl

Gastgezin

YES!!!!!

Ik ben net gebeld door Travel Active dat ik een gastgezin heb en aankomende woensdag al vertrek! Ik ga wonen bij Betsy en Steve in Valrico, dat ligt in het westen van Florida. Ze hebben geen kinderen, maar wel 2 honden. Steve is erg muzikaal en ze vinden het dan ook super leuk om naar concerten te gaan. Ook stond er in de brief dat ze erg betrokken zijn met de kerk en met de buurt. Ze vinden het super leuk om spelletjes te spelen, films te kijken, naar drive-in bioscopen en pretparken te gaan en om gewoon lekker veel te kletsen.

Ik ga naar Brandon High School, dat ik ongeveer 10 minuten rijden met de auto, dus dat valt heel erg mee. Het is een grote school met heel veel keuze qua sporten, dus ik ga me daar zeker wel vermaken!

Zoals ik al zei vertrek ik woensdag al. Ik vlieg dat eerst met de groep naar New York, waar ik tot zaterdag blijf en zaterdag vlieg ik dan door naar Valrico, ik kan echt niet wachten!!!

Ik ga trouwens ook een youtube kanaal beginnen waar ik filmpjes op ga plaatsen tijdens mijn verblijf daar, als je het leuk vindt om dat te kijken, kan je me daar ook op volgen: Savannah van Dijk.

Ik ga maar snel beginnen met inpakken!

Liefs, Savannah

Reacties

Reacties

Anouk bergsma

Yessss eindelijk! super leuk!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active